Nästan 2 månader

Nog för att jag sa att jag skulle ta det i min takt, men nu har det gått bra länge tycker jag. Har visserligen haft lite annat för mig och jobbat en del lite fram och tillbaka. Och det ska jag säga, jag klagar banne mej inte på att jobba för det är hur roligt som helst. För hur kan man inte vara glad över att få jobba med något som man tycker är roligt? Dessvärre är det bara timmar, ibland, men nu ska vi se om jag inte kan få något mer än så. Inte på samma ställe, men något nytt och förmidligen lika roligt det! Människor och blommor, men vi får se hur det går. Man ska inte ha för stora förhoppningar men det känns verkligen som att mitt slit äntligen ger lite resultat!
Men nu, dags för lite update vad gäller sånt som jag gjorde i skolan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0