Mars 2008 - Min första begravningskrans



Craspediabollar, nejlikor, rosor, brudslöja, gerbera, texasgräs, aspedistrablad, silvergran, salal, galaxiblad och cypress. Det är det, ja förutom halmstomme, oasis, en pärlnål och ståltråd, som min första begravningskrans bestod av. Jag minns att jag var väldigt nöjd med den, och att dem flesta andra också tyckte den var fin. Inte illa för att vara första gången vill jag påstå. Dessvärre gör sig inte färgerna så värst bra på bilden, men det såg inte alls så tokigt ut på riktigt. 
Det man skulle kunna påpeka är väl att inte trycka ihop alla blommor så mycket, just där i mitten, och toppen hade kunnat varit lite högre och markerande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0