Long time no seen

Vitsen med bloggen rann nog ut i sanden lite grann, tyvärr.
Jag tänkte att jag skulle ta mig tid, trodde att jag skulle ha all tid i världen. Men jag hade ingen aning om vad som väntade efter skolan. När vi florist 3:or stod där på trappan utanför Fabriken, hoppade och dansade, sjöng och grät glädjetårar, inte en chans att någon av oss anade om vad som komma skulle. 
Tiden har inte funnits, eller så har den visst det.. Men orken har inte hunnit med riktigt. But what differense does it make? Och hur förvånad blev inte jag när jag loggar in här idag och ser att jag haft massvis med besökare - varje dag?! Det hade jag aldrig kunnat tro, helt ärligt. 
Jag har inte uppdaterat här på snart ett år, det va precis i slutet av projektarbetet. Ja jisses vilken plåga det var, helt ärligt! Och visst hade jag kunnat göra det så mycket bättre, inga tvivel på det. Men något tycks jag ändå kunnat skapa då jag har dagliga besökare här. Så varför inte fortsätta med det? Lägga upp mina gamla arbeten (och herre min skapare som vissa såg ut..) och fortsätta skriva om blommor. Lyckligtvis har jag fått jobba vidare med det nu efter studenten, tyvärr inte på heltid med timmar är bättre än att tappa det helt!
Så får det bli.. Mitt lilla projekt, min lilla blomma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0