20/10 2007 - min första nivådekoration

Kameran/bilden gör inte färgerna på blommorna särskilt rättvisa tyvärr..
Den här kommer jag också ihåg när jag gjorde, jag hade missat genomgången och lektionen i skolan då klassen gjorde de första nivådekorationerna så jag hade ingen aning. Men så var det öppet hus och det bestämdes att jag skulle göra en, när föräldrar och 9:onde klassare gick runt och kikade. Inte blev det lättare eftersom det var helt och blomutbudet inte var det största, så jag fick helt enkelt ta det som fanns och utgå från några halvtaskiga instruktioner så som att "det ska vara en trekantsform". Nog ser man formen alltid, och nog tyckte jag att jag hade fått till det bra för att vara första gången och dessutom ha folk som kikade runt omkring mig hela tiden. Men ja jag kan faktiskt hålla med om att ljusblå pinnar inte riktigt gör sig tillsammans med röda nejlikor och mörklila kallor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0